Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
Edición:3η έκδ.
Materias:

Ejemplares similares