Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Έκδοση: | 3η έκδ. |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
ανά: Μπάλτας, Γεώργιος, κ.ά.
Έκδοση: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
ανά: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Έκδοση: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
ανά: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
ανά: Τζωρτζάκης, Κώστας, κ.ά.
Έκδοση: (1996)