Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Vydání: | 3η έκδ. |
Témata: |
Podobné jednotky
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Autor: Σιώμκος, Γιώργος
Vydáno: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Autor: Μπάλτας, Γεώργιος, a další
Vydáno: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Autor: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Vydáno: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
Autor: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Autor: Τζωρτζάκης, Κώστας, a další
Vydáno: (1996)