Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
الطبعة: | 3η έκδ. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
بواسطة: Σιώμκος, Γιώργος
منشور في: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
بواسطة: Μπάλτας, Γεώργιος, وآخرون
منشور في: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
بواسطة: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
منشور في: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
بواسطة: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
بواسطة: Τζωρτζάκης, Κώστας, وآخرون
منشور في: (1996)