Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας) |
---|---|
格式: | 圖書 |
語言: | Greek |
出版: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
叢編: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
主題: |
相似書籍
-
Marketing I.
由: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
出版: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
由: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
出版: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
由: Σιώμκος, Γιώργος
出版: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
由: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
出版: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
由: Heilbrunn, Benoit, 1969-
出版: (2007)