Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Tác giả) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Loạt: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Marketing I.
Bằng: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Được phát hành: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
Bằng: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Được phát hành: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Bằng: Σιώμκος, Γιώργος
Được phát hành: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
Bằng: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Được phát hành: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
Bằng: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Được phát hành: (2007)