Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsman: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Författare, medförfattare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Serie:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Ämnen:

Liknande verk