Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Författare, medförfattare) |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek |
Publicerad: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Serie: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Ämnen: |
Liknande verk
-
Marketing I.
av: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Publicerad: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
av: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Publicerad: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
av: Σιώμκος, Γιώργος
Publicerad: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
av: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Publicerad: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
av: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Publicerad: (2007)