Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Serija: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Teme: |
Podobne knjige/članki
-
Marketing I.
od: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Izdano: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
od: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Izdano: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
od: Σιώμκος, Γιώργος
Izdano: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
od: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Izdano: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
od: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Izdano: (2007)