Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
coleção:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Assuntos:

Registros relacionados