Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
סדרה:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
נושאים:

פריטים דומים