Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας) |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
סדרה: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
נושאים: |
פריטים דומים
-
Marketing I.
מאת: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
יצא לאור: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
מאת: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
יצא לאור: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
מאת: Σιώμκος, Γιώργος
יצא לאור: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
מאת: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
יצא לאור: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
מאת: Heilbrunn, Benoit, 1969-
יצא לאור: (2007)