Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Series:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Θέματα:

Títulos similares