Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Gardado en:
Autor Principal: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας) |
---|---|
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Series: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Θέματα: |
Títulos similares
-
Marketing I.
por: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Publicado: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
por: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Publicado: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
por: Σιώμκος, Γιώργος
Publicado: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
por: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Publicado: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
por: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Publicado: (2007)