Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Gorde:
Egile nagusia: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Egilea) |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Greek |
Argitaratua: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Saila: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Gaiak: |
Antzeko izenburuak
-
Marketing I.
nork: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Argitaratua: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
nork: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Argitaratua: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
nork: Σιώμκος, Γιώργος
Argitaratua: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
nork: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Argitaratua: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
nork: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Argitaratua: (2007)