Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Saved in:
Main Author: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Author) |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Series: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Subjects: |
Similar Items
-
Marketing I.
by: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Published: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
by: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Published: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
by: Σιώμκος, Γιώργος
Published: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
by: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Published: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
by: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Published: (2007)