Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Schriftenreihe: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Marketing I.
von: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Veröffentlicht: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
von: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Veröffentlicht: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
von: Σιώμκος, Γιώργος
Veröffentlicht: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
von: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Veröffentlicht: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
von: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Veröffentlicht: (2007)