Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Awdur) |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek |
Cyhoeddwyd: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Cyfres: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Pynciau: |
Eitemau Tebyg
-
Marketing I.
gan: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Cyhoeddwyd: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
gan: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Cyhoeddwyd: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
gan: Σιώμκος, Γιώργος
Cyhoeddwyd: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
gan: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Cyhoeddwyd: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
gan: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Cyhoeddwyd: (2007)