Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Edice: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Témata: |
Podobné jednotky
-
Marketing I.
Autor: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, a další
Vydáno: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
Autor: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Vydáno: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Autor: Σιώμκος, Γιώργος
Vydáno: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
Autor: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Vydáno: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
Autor: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Vydáno: (2007)