Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Col·lecció:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Matèries:

Ítems similars