Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
अन्य लेखक: Thomas, Michael J. (संपादक), Σαρρής, Νίκος (अनुवादक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Έλλην, c2001
संस्करण:4η έκδ.
विषय:

समान संसाधन