Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Muut tekijät: Thomas, Michael J. (Toimittaja), Σαρρής, Νίκος (Kääntäjä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα : Έλλην, c2001
Painos:4η έκδ.
Aiheet:

Samankaltaisia teoksia