Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας) |
---|---|
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
版: | 2η έκδ. |
主题: |
相似书籍
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
由: Σιώμκος, Γιώργος
出版: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
由: Σιώμκος, Γιώργος
出版: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
由: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
由: O'Reilly, J. Aidan
出版: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
由: Seglin, Jeffrey L., 1956-
出版: (1990)