Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Σιώμκος, Γιώργος (Författare, medförfattare) |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek |
Publicerad: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Upplaga: | 2η έκδ. |
Ämnen: |
Liknande verk
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
av: Σιώμκος, Γιώργος
Publicerad: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
av: Σιώμκος, Γιώργος
Publicerad: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
av: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
av: O'Reilly, J. Aidan
Publicerad: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
av: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Publicerad: (1990)