Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Izdaja: | 2η έκδ. |
Teme: |
Podobne knjige/članki
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
od: Σιώμκος, Γιώργος
Izdano: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
od: Σιώμκος, Γιώργος
Izdano: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
od: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
od: O'Reilly, J. Aidan
Izdano: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
od: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Izdano: (1990)