Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Сохранить в:
Главный автор: | Σιώμκος, Γιώργος (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Редактирование: | 2η έκδ. |
Предметы: |
Схожие документы
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
по: Σιώμκος, Γιώργος
Опубликовано: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
по: Σιώμκος, Γιώργος
Опубликовано: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
по: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
по: O'Reilly, J. Aidan
Опубликовано: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
по: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Опубликовано: (1990)