Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
保存先:
第一著者: | Σιώμκος, Γιώργος (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
版: | 2η έκδ. |
主題: |
類似資料
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
著者:: Σιώμκος, Γιώργος
出版事項: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
著者:: Σιώμκος, Γιώργος
出版事項: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
著者:: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
著者:: O'Reilly, J. Aidan
出版事項: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
著者:: Seglin, Jeffrey L., 1956-
出版事項: (1990)