Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Σιώμκος, Γιώργος (लेखक) |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
संस्करण: | 2η έκδ. |
विषय: |
समान संसाधन
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
द्वारा: Σιώμκος, Γιώργος
प्रकाशित: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
द्वारा: Σιώμκος, Γιώργος
प्रकाशित: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
द्वारा: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
द्वारा: O'Reilly, J. Aidan
प्रकाशित: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
द्वारा: Seglin, Jeffrey L., 1956-
प्रकाशित: (1990)