Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας) |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
מהדורה: | 2η έκδ. |
נושאים: |
פריטים דומים
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
מאת: Σιώμκος, Γιώργος
יצא לאור: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
מאת: Σιώμκος, Γιώργος
יצא לאור: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
מאת: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
מאת: O'Reilly, J. Aidan
יצא לאור: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
מאת: Seglin, Jeffrey L., 1956-
יצא לאור: (1990)