Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Σιώμκος, Γιώργος (Údar) |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Eagrán: | 2η έκδ. |
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
le: Σιώμκος, Γιώργος
Foilsithe: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
le: Σιώμκος, Γιώργος
Foilsithe: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
le: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
le: O'Reilly, J. Aidan
Foilsithe: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
le: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Foilsithe: (1990)