Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Σιώμκος, Γιώργος (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Édition: | 2η έκδ. |
Sujets: |
Documents similaires
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
par: Σιώμκος, Γιώργος
Publié: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
par: Σιώμκος, Γιώργος
Publié: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
par: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
par: O'Reilly, J. Aidan
Publié: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
par: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Publié: (1990)