Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Gorde:
Egile nagusia: | Σιώμκος, Γιώργος (Egilea) |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Greek |
Argitaratua: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Edizioa: | 2η έκδ. |
Gaiak: |
Antzeko izenburuak
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
nork: Σιώμκος, Γιώργος
Argitaratua: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
nork: Σιώμκος, Γιώργος
Argitaratua: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
nork: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
nork: O'Reilly, J. Aidan
Argitaratua: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
nork: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Argitaratua: (1990)