Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Saved in:
Main Author: | Σιώμκος, Γιώργος (Author) |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Edition: | 2η έκδ. |
Subjects: |
Similar Items
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
by: Σιώμκος, Γιώργος
Published: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
by: Σιώμκος, Γιώργος
Published: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
by: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
by: O'Reilly, J. Aidan
Published: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
by: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Published: (1990)