Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Έκδοση: | 2η έκδ. |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
ανά: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
ανά: O'Reilly, J. Aidan
Έκδοση: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
ανά: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Έκδοση: (1990)