Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Αποθηκεύτηκε σε:
Hovedforfatter: | Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας) |
---|---|
Format: | Bog |
Sprog: | Greek |
Udgivet: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Udgivelse: | 2η έκδ. |
Fag: |
Lignende værker
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
af: Σιώμκος, Γιώργος
Udgivet: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
af: Σιώμκος, Γιώργος
Udgivet: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
af: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
af: O'Reilly, J. Aidan
Udgivet: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
af: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Udgivet: (1990)