Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Σιώμκος, Γιώργος (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Vydání: | 2η έκδ. |
Témata: |
Podobné jednotky
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
Autor: Σιώμκος, Γιώργος
Vydáno: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Autor: Σιώμκος, Γιώργος
Vydáno: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
Autor: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
Autor: O'Reilly, J. Aidan
Vydáno: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
Autor: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Vydáno: (1990)