Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
Guardat en:
Autor principal: | Σιώμκος, Γιώργος (Autor) |
---|---|
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek |
Publicat: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
Edició: | 2η έκδ. |
Matèries: |
Ítems similars
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
per: Σιώμκος, Γιώργος
Publicat: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
per: Σιώμκος, Γιώργος
Publicat: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
per: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
per: O'Reilly, J. Aidan
Publicat: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
per: Seglin, Jeffrey L., 1956-
Publicat: (1990)