Στρατηγικό μάρκετινγκ /
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν µια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι µία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της µια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των µαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισµό του όρου...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Σιώμκος, Γιώργος (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2004.
|
الطبعة: | 2η έκδ. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ. Τόμος Α΄
بواسطة: Σιώμκος, Γιώργος
منشور في: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
بواسطة: Σιώμκος, Γιώργος
منشور في: (2002) -
Γενικαί αρχαί του μάρκετινγκ
بواسطة: Γρηγοριάδης, Δημήτριος -
Διεθνές μάρκετινγκ
بواسطة: O'Reilly, J. Aidan
منشور في: (1980) -
Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
بواسطة: Seglin, Jeffrey L., 1956-
منشور في: (1990)