Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
保存先:
第一著者: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
版: | 3η έκδ. |
主題: |
類似資料
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
著者:: Σιώμκος, Γιώργος
出版事項: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
著者:: Μπάλτας, Γεώργιος, 等
出版事項: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
著者:: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
出版事項: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
著者:: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
著者:: Τζωρτζάκης, Κώστας, 等
出版事項: (1996)