Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
Đã lưu trong:
Những tác giả chính: | Μπάλτας, Γεώργιος (Tác giả), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (Tác giả) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Bằng: Σιώμκος, Γιώργος
Được phát hành: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Bằng: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Được phát hành: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
Bằng: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., et al.
Được phát hành: (2002) -
Marketing I.
Bằng: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Được phát hành: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Bằng: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Được phát hành: (2005)