Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μπάλτας, Γεώργιος (Συγγραφέας), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Rosili, 2003.
Θέματα:
LEADER 03929nam a22002897a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210112233521.0
008 201113s2003 gr af||g b||| 001 0 gre d
020 |a 960-7745-07-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 658.8 
100 1 |4 aut  |9 20337  |a Μπάλτας, Γεώργιος 
245 1 0 |a Συμπεριφορά καταναλωτή :  |b αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /   |c Γεώργιος Μπάλτας, Πολίνα Παπασταθοπούλου. 
260 |a Αθήνα :  |b Rosili,   |c 2003. 
300 |a 244, [2] σ. :  |b εικ., πιν. ;  |c 24 εκ.  
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο πινάκων και σχημάτων 
520 3 |a Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί αφ' ενός στην παρουσίαση σύγχρονων προσεγγίσεων στη μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς και, αφ΄ετέρου, στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών οι οποίοι έχουν ως κύριο αντικείμενο το μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην εφηρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και , ιδιαίτερα , στη σύνδεση της με τη διοίκηση μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται θέματα όπως : 1. Τις θεμελιώδεις αρχές και έννοιες της συμπεριφοράς του καταναλωτή 2. Τη διαδικασία λήψεων αγοραστικών αποφάσεων από τον καταναλωτή. 3. Τις αρχές και τις εμπειρικές μεθόδους τμηματοποίησης καταναλωτών. 4. Τους σύγχρονους τρόπους ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς με βάση τα χαρακτηριστικά προϊόντων και υπηρεσιών. 5. Τις εμπειρικές τεχνικές ανάλυσης των καταναλωτικών αντιλήψεων. 6. Την ικανοποίηση του καταναλωτή 7. Τη συμπεριφορά του καταναλωτή έναντι της καινοτομίας. 8. Την προστασία του καταναλωτή. 9. Τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63351  |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 146403  |a Καταναλωτική συμπεριφορά  |x Έρευνα 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 146402  |a Εκπαίδευση καταναλωτών 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 141044  |a Μάρκετινγκ   |x Σπουδή και διδασκαλία (Ανώτατη) 
700 1 |9 143492  |a Μπάλτας, Γεώργιος  |t Συμπεριφορά καταναλωτή 
700 |4 aut  |9 143493  |a Παπασταθοπούλου, Πολίνα 
710 2 |4 pbl  |9 29858  |a Rosili 
942 |c BK 
999 |c 76758  |d 76758 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_800000000000000_ΜΠΑ  |7 0  |9 99470  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-11-13  |e Δωρεά  |i 22712020  |l 1  |o 658.8 ΜΠΑ  |p 22712020  |r 2021-12-10  |s 2021-11-10  |w 2020-11-13  |y BK