Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
Сохранить в:
Главные авторы: | Μπάλτας, Γεώργιος (Автор), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
по: Σιώμκος, Γιώργος
Опубликовано: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
по: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Опубликовано: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
по: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., κ.ά.
Опубликовано: (2002) -
Marketing I.
по: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Опубликовано: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
по: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Опубликовано: (2005)