Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
Na minha lista:
Principais autores: | Μπάλτας, Γεώργιος (Autor), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (Autor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
por: Σιώμκος, Γιώργος
Publicado em: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
por: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Publicado em: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
por: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., et al.
Publicado em: (2002) -
Marketing I.
por: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Publicado em: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
por: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Publicado em: (2005)