Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
Bewaard in:
Hoofdauteurs: | Μπάλτας, Γεώργιος (Auteur), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
door: Σιώμκος, Γιώργος
Gepubliceerd in: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
door: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Gepubliceerd in: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
door: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., et al.
Gepubliceerd in: (2002) -
Marketing I.
door: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Gepubliceerd in: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
door: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Gepubliceerd in: (2005)