Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
主要な著者: Μπάλτας, Γεώργιος (著者), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Rosili, 2003.
主題:

類似資料