Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
保存先:
主要な著者: | Μπάλτας, Γεώργιος (著者), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
主題: |
類似資料
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
著者:: Σιώμκος, Γιώργος
出版事項: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
著者:: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
出版事項: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
著者:: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., 等
出版事項: (2002) -
Marketing I.
著者:: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, 等
出版事項: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
著者:: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
出版事項: (2005)