Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
שמור ב:
Κύριοι συγγραφείς: | Μπάλτας, Γεώργιος (Συγγραφέας), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (Συγγραφέας) |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
נושאים: |
פריטים דומים
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
מאת: Σιώμκος, Γιώργος
יצא לאור: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
מאת: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
יצא לאור: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
מאת: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., κ.ά.
יצא לאור: (2002) -
Marketing I.
מאת: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
יצא לאור: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
מאת: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
יצא לאור: (2005)