Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Μπάλτας, Γεώργιος (Συγγραφέας), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
ανά: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Έκδοση: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
ανά: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., κ.ά.
Έκδοση: (2002) -
Marketing I.
ανά: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
ανά: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Έκδοση: (2005)