Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
主题:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有资料详情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: 658.8 ΣΤΑ
复印件 Unknown 可用  预订