Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Αθήνα:
Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης,
2005.
|
主题: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: |
658.8 ΣΤΑ |
---|---|
复印件 Unknown | 可用 预订 |