Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Tác giả)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Những chủ đề:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Chi tiết quỹ từ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: 658.8 ΣΤΑ
Sao chép Unknown Sẵn có  Đặt Giữ