Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα:
Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης,
2005.
|
Teme: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: |
658.8 ΣΤΑ |
---|---|
Kopija Unknown | Prosto Rezerviraj |