Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Συγγραφέας)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Teme:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Podrobnosti zaloge ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.8 ΣΤΑ
Kopija Unknown Prosto  Rezerviraj