Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Onderwerpen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Exemplaargegevens van ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: 658.8 ΣΤΑ
Kopie Unknown Beschikbaar  Plaats een reservatie