Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Materias:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 658.8 ΣΤΑ
Copia Unknown Disponible  Hacer reserva