Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Author)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Subjects:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Holdings details from ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: 658.8 ΣΤΑ
Copy Unknown Available  Place a Hold